Wednesday, June 9, 2010

Hari Biru Sedunia...

Assalamualaikum & Salam Ukhwah..



bersua lagi kita..
(haha..bolok molek)..

ari ni cam xdok keja je..
tapi tension sket la..
bos masuk office ja da marah-marah..
da badmood..
tak taw la ape yang tak kena..
maybe gaduh kot sebelum datang keje tadi..
last-last anak buah gak jadik mangsa lepas geram..
adui laa..
tapi xpela..da nasib la kan aku ni keje bawah orang..
ikut ja la..xpe2, nanti..tunggu la law aku da ada company sendiri..hoho
entah bile la agak nya kan..hu..

dah2..tak mo ngumpat2 kat bos lagi..dose2..t kan kena potong gaji..huhu..
umm ari ni nak share gak lagi beberapa design yang aku da wat..
tapi tema ari ni warna biru..xtaw r kenapa aku pilih design warna biru..
maybe coz aku minat kot..hoho



banner pertandingan memancing


pada aku biru 2 cool jah..cam aku gak r kan..haha..
tapi biru tu menenangkan,mendamaikan jiwa la..
warna biru tu jugak berkesan tuk meredakan tekanan darah dan menenangkan fikiran..
dats y la orang selalu pi pantai kan kalo2 nak cari ilham or tenangkan fikiran..hurmm




business card butik nazar



warna biru juga ialah warna spektrum..
biru ialah salah satu dari 3 warna asas..warna langit juga adalah biru..
kalau ikutkan,sekeliling kita ni mejoriti warna biru kan,,hu
Warna biru selalunya dianggap sebagai warna diraja.
Disebabkan ituwarna biru selalu digunakan untuk uniform rasmiseperti uniform polis.




banner pertandingan memancing di Pantai Teluk Mok Nik

avatar pon warna biru gak!!..ecehh..tetibe je berkait pulak..haha..
mane datang ntah avatar nih..tapi xkesah r..janji biru..
tapi memang best r cite avatar tu..ase cam nak tengok skali agi tapi xjumpa lg gambar yang best..
adoyaii..




hadiah pertandingan memancing..


perghh..hadiah tuk juara 11k tuh..kalo r aku dapat...uishhh..konpem sakan r jalan-jalan...
tapi 1k nak simpan lu..coz nak wat lesen..wakaka~
pah ceroh kata nak wat lesen tapi xbuat2 pon lagi..adoyaii~~ 

No comments:

Post a Comment


Korang usha...Korang baca...

Korang komen...Korang fikir ar sendiri...